lördag 19 april 2008

Mina härliga små tjejer


Linnéa och Elin, mina goa små tjejer. De är väldigt lika, eller ja, Elin blir bara mer och mer lik Linnéa, m a o helt galen. Vi har kommit fram till att Linnéa är antagligen Elins förband. Elin kommer bli ännu galnare. Jag har hittat ett foto på Linnéa som jag tog dagen innan hon skulle fylla ett år. Jag tog ett foto på Elin idag som blev lite samma stuk. Det är det ni ser här. Noah & Linnéa är på landet denna helgen så Elin är ensam "galning på täppan". Vi har röjt i källaren idag för på måndag kommer det hantverkare och skall göra i ordning vår gillestuga och den nya hallen vi skall fixa i ordning. Vi har, som alla vet som varit här, världens minsta hall, så nu skall vi knuffa ner alla besökare för trappan så de kan hänga av sig där nere och ta av sig skorna och komma upp och ha det trevligt. Mer om det i ett senare inlägg. See ya.

Inga kommentarer: