måndag 3 september 2007

Traffic in the sky


Då har vi köpt en vagn! Det bidde en kompakt historia med snurrbara framhjul (bara en så'n sak). Vagnen är svart, är Petra noga med att påpeka! Vi har m a o inte köpt en grön vagn, bara så att ni vet... Idag tog vi ut Elin på en första provtur och till skillnad från sina storasyskon så skrek hon bara en kort stund, sedan somnade hon. Noah & Linnéa gallskrek under sin första vagntur för drygt tre år sedan. Vi promenerade till Maxi från Kallebäck och de slutade inte skrika förrän vi kom hem. Hoppas inte BO läser min blogg...

Idag har jag bråkat med mitt trådlösa nätverk. Jag säger bara data... Det skall vara så enkelt men är ändå så svårt att få att fungera.
Elin blir bara mer och mer med. Hon hjälpte mig med nätverket idag, men någon IT-konsult är hon inte än. Nu funkar det i alla fall.

På onsdag är det dags för ny event med favvoföretaget Apple. Nya prylar skall introduceras, ryktet säger ny ipod's. Vi får väl se... Köpsugen lär man bli i alla fall.

På torsdag bär det av till Amsterdam för lite jobb, IBC-mässan. Det känns lite si och så och lämna familjen såpass tidigt, men det är väl en av nersidorna med att driva eget. IBC-mässan flyttar inte på sig bara för att jag blivit pappa, typ. Men, men, på markservicesidan är det lugnt. E, L och N's farmor och mormor kommer att slåss om vem som skall passa, rapa lillan, ta med till Liseberg etc. Eller så gör de det helt enkelt ihop! Vi har en så'n otrolig tur som har både mor- och farföräldrar på ett stenkast (av Tony Pitkimäki) avstånd. Det är helt enkelt kanon!!!

Inga kommentarer: