fredag 21 september 2007

Bad apples

Idag har det varit en härlig familjedag, kombinerat med färdigställning av dokumentation till Solvalla travbana. Det är ett jobb som jag och pappa jobbat med sedan februari, hur stort som helst känns det som. Men det är grymt skoj, mycket utmaningar hela tiden.

Vi började med att åka till IKEA för att äta lunch. På parkeringen var det, inte kaos, men rörigt, som vanligt vid lunch. På IKEA är familjeparkeringarna hett villebråd. Vi cirkulerade en stund och hittade till slut en plats, trodde vi... Då svänger det in en kombi mitt framför ögonen på oss. Jaja, djungelns lag tänkte vi. Då ser vi att ur bilen kliver det ett par som inte kan ha haft hemmaboende barn sedan 1900 kallt. Jag trodde att familjeparkeringen var till för barnfamiljer, men ack vad fel jag hade.

Ett annat trevligt ställe, förutom rusningstrafik man kan åka till om man vill se människors bästa sidor är:
ICA Maxi - folk tror att de är ensamma vid grönsakerna, då kan man ju parkera kundvagnarna bredvid varandra och ställa sig och tjöta mitt i gången. MYSIGT...

Kvällens youtube-klipp (tillägnat min IHM-polare Zdravko): Beavis & Butthead har alltid varit grymt kul!
Detta klippet é grymt roligt! Var är min länkinklippare (heter det så???)? Jag har lånat en data tills min kommer tillbaka från 1000-milaservice. Det kanske har hänt nå't i denna burken...
Det finns ju copy/paste: http://youtube.com/watch?v=MRmuDkXwWzU

Inga kommentarer: