måndag 17 september 2007

Circus in town


Då var det måndag kväll...
I helgen var vi på Liseberg hela familjen plus mormor, morfar, moster Malin, kusinerna Alexander & Sebastian samt Petras morbror Kalle och Fanny (glatt gäng). En sådan där barnpsykologisk fråga som gäckar mig:
Man ber barnen att snällt städa för att när de har gjort det skall de få gå på Liseberg. Ändå bryter hela helvetet löst och vi får nästan ställa in hela besöket. Det övergår mitt förstånd, men jag antar att det härstammar från någon form av överexhaltering (finns det ett ord som heter så?).
Idag tänkte jag sprida lite skoj omkring mig genom att länka till några grymt bra klipp på Youtube:

Speak the hungarian rapper - fasligt dålig rap av en språkdöv ungrare om fred på jorden
Ett mikrofoniskt missöde - tysk enmansorkester som inte behöver äta middag på ett tag...
Justin's jullåt - Justin Timberlake är bara bäst... Driver med hela 90-talets R&B
Justin igen - bjuder på sig själv mer än någon annan världsstjärna idag

Vi sparar väl lite på krutet, men det är en fullständigt outtömlig källa där ute!

Inga kommentarer: