söndag 23 december 2007

The Greatest Gift Of All

Nu är det da'n före da'n! Idag var vi hos barnens farmor och farfar (M-O-V och J-O-V) och körde lite uppvärmning på paketfronten. De som var där:
Jag
Petra
Noah
Linnéa
Elin
Farmor
Farfar
Gammelmoster Lena
Faster Anna
Farbror Johan

Senare kom även hela familjen Karrin på besök också.

Noah fick bl a Blixten-skor och Mack (lastbilen i Cars) och han blev grymt exalterad. När han senare fick pennor av familjen Karrin viskade han till mig:
"Pappa, jag ville inte ha pennor."

Dessa skor och denna lastbil har redan satt sina spår kan jag säga till fast Anna. Det sista Noah gjorde innan han gick och la sig ikväll var att gå ner till skohyllan och titta på sina Blixten-skor.

Alldeles nyss (Noah och Linnéa har sovit i 3.5 timmar) vaknade Noah och tyckte att nu kan det väl vara morgon. Vi har nämligen ställt fram mjölk och kakor till Tomten och hans nisse Rekkitinkroun. De ska komma med paket i de fina påsarna som Petra har sytt.
"Mamma, jag vill ha Mack i sängen."
"Nej, Noah, jag och pappa tar hand om Mack medan du sover."
"OK, gå nu så att det blir morgon snabbt."

2 kommentarer:

Unknown sa...

vad fick Linnea?

Fredd sa...

Linnéa fick filmer och ett Pippi-dockhus!